Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Adatvédelmi tájékoztató
Termékek Menü

Szállítási információk

Házhoz szállítás - GLS Futárszolgálat

A webáruházban megrendelt termékeket a Mormota-Lux Kft. szerződött partnerei, szállítják házhoz 

GLS futárszolgálat 

A raktárról szállítható termékeket a megrendelést követően 2-6 munkanap alatt kiszállítjuk. Amennyiben nincs raktáron a megvásárolt termék vagy termékek egyike, úgy felvesszük  a 

A vásárlóval e-mailen egyeztetjük a szállítás ütemezését.
Felhívjuk figyelmét, hogy a "Raktáron IGEN" státusz esetén a szállítás 2-6 munkanap, a "Raktáron NEM" státusz esetén a szállítás 3-5 hét is lehetséges!

A szállítás munkanapokon, 8-17 óra közötti időintervallumban, a webáruházunkban megrendeléskor megjelölt címre történik.

A kézbesítés költségét minden infrapanel termék megrendelés esetén cégünk átvállalja, ez alatti összeg megrendelésekor és más egyéb termék esetén a házhoz szállítás díja bruttó 3.000 Ft.

Utánvétet már bankkártyával is lehet fizetni, kiszállításkor a futárnak jelezni kell a szállítás napján telefonos megkereséskor!

Új ingyenes szolgáltatásunk a GLS FLEX DELIVERY SEVICE!

Önnek ingyenesen biztosítjuk a GLS Flex Delivery Service szolgáltatását, amely a következő:

E-mail értesítés
SMS értesítés
Direkt telefonos kapcsolat a futárral
Kiszállítás ugyanarra a címre egy másik napon
Kiszállítás egy új címre
Átirányítás egy GLS Csomag Pontba
Személyes átvétel a GLS depóban

Hogyan működik:

A csomag feladásának napján kap a GLS-től egy emailt, amelyben a csomagszállítás fontos részleteit találja.

Kiszállítás várható napja,
Esetleges utánvét összege
Csomagszám
Csomagkövetés linkje
Cím változtatás linkje
Kézbesítés napjának változtatása
Esti kiszállítás
Ezek alapján Ön mindig pontosan tudni fogja, hogy merre jár a csomagja.


Csomagátvételi pontok, és depó városok listája
A kiszállítás napján, reggel, kap egy emailt, és egy SMS értesítést, amelyben a GLS megadja a kiszállítás várható 3 órás idő intervallumát.
Pl.: Várható szállítás: 8:00-11:00 óra között, vagy 11:00 – 14:00 óra között.
Az ügyfélszolgálat elküldi Önnek e-mailben a GLS helyi futárjának a telefonszámát, akinél a csomagja van. Ezen a telefonon, Ön közvetlenül a futárral tud beszélni a kiszállítás pontosításáról.
Amennyiben nem találja Önt otthon a futár, még további három másik alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Erről is kap SMS értesítést, az SMS tartalmazza a következő kiszállítási napot.
További szállítási információkkal kapcsolatban a GLS ügyfél szolgálat tud felvilágosítást adni. Telefonszámunk: 06 1 802 0265
A fenti új ingyenes szolgáltatásainkkal, Ön midig pontosan tudja, hogy mikor csenget be Önhöz a futár a már várva várt infrapanellal. Reméljük, hogy új extra ingyenes szolgáltatásunk elnyerte tetszését, és bizalmát.

Rendeljen bátran, mi alkalmazkodunk Önhöz.

GLS ügyfélszolgálati telefonszám címzetteknek: +36 1 802 0265 
mobil: +36 20 890-0660

Általános ügyfélszolgálat 7.00-18.00
Tel.: +36 29 88 66 70
Fax: +36 29 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni!

A CSOMAG OLDALÁRA RAGASZTOTT TASAKBAN TALÁLJA A SZÁMLÁT ÉS A GARANCIA JEGYET IS!

blog comments powered by Disqus