Fontos egy vállalkozás életében a keresőoptimalizálás!
A legtöbb ilyen vállalkozás azonban nem tud maga foglalkozni ezzel a kiváló marketing eszközzel, így egy külső cégre bízza a feladatot. Csak a cégen múlik, hogy milyen eszközökkel végzik az optimalizálást, ami lehet a Google irányelveinek megfelelő, vagyis white hat, és lehet a Google irányelveivel szembemenő, vagyis black hat. Esetenként és rövid időintervallumon belül hatásosabb lehet a black hat megoldás, azonban jóval nagyobb a kockázata annak, hogy az adott oldal minden helyezését elveszíti a releváns kulcsszavakra. Csak a keresőoptimalizálással foglalkozó cégen múlik, hogy milyen eszközöket alkalmaz a helyezések javítására, így érdemes megfelelően körbenézni a piacon. A keresőoptimalizálás esetében három fő szegmensről beszélhetünk, az On-Page, Off-Page optimalizálás, valamint a Tartalommarketing.
Az On-Page keresőoptimalizálásról bővebben
Ahogy a nevéből is kiderül, itt az optimalizálandó oldal forráskódját szerkeszti az adott SEO-s cég. Megfelelően felépítik a struktúrát, kialakítják a szükséges oldalakat, beállítják az adott oldalt, hogy az a lehető legtöbb és legrelevánsabb kulcsszavakra megjelenjen a találati listákon. A megfelelő On-Page a keresőoptimalizálás alapja, mely ha biztos, akkor jóval könnyebb dolga lesz az adott cégnek az Off-Page optimalizálással és a Tartalommarketinggel.
Az Off-Page keresőoptimalizálás
Itt főleg az új hivatkozások szerzésére az adott SEO-s cég célja, magyarul, hogy minél több és minél erősebb oldalak linkeljenek a projektre. Ez a legnehezebb része a keresőoptimalizálásnak, mivel számos tényező befolyásolja, hogy megszerezhető-e egy link. Jellemzően ez a legdrágább része is a keresőoptimalizálásnak, mivel ha egy igazán erős, jó minőségű linket szeretnénk, akkor akár több százezer forintot is kell fizetnünk. Az Off-Page optimalizálás egy folyamatos munka, így soha nem lehet vége, mivel úgy lehet fenntartani egy oldalt a keresőlisták tetején, ha folyamatosan megújuló tartalommal van ellátva, folyamatosan érkeznek az erős linkek az oldalra és biztos lábakon áll a projekt. Az utolsó két szükséges részt már tábeszéltük, most jön a Tartalommarketing.
A tartalommarketing jelentősége
A keresőoptimalizálás úgymond utolsó szakasza, de akár ezzel is lehet kezdeni. Célja, hogy folyamatosan frissülő tartalom jelenjen meg az oldalon, mellyel több felhasználót lehet bevonzani, akiket később potenciális vásárlóvá lehet konvertálni.
Ezek lettek volna a keresőoptimalizálás részei, melyek elengedhetetlenek egy sikeres projekthez. Ha egy megbízható partnert szeretne a keresőoptimalizálásban, akkor válassza a MOKEROPT Zrt-t és kérjen még ma díjmentes konzultációt!
blog comments powered by Disqus